Systemy alarmowe

Każdy system alarmowy powinien być odpowiednio dobrany oraz wyróżniać się prostą i czytelną obsługą przy zachowaniu pełnej funkcjonalności. Inne czujniki bowiem będą potrzebne w dużej hali produkcyjnej, inne w nieogrzewanym magazynie, jeszcze inne w pomieszczeniach biurowych.

Przeznaczenie czujników alarmowych to równie ważna sprawa, ponieważ decydujemy o ich zastosowaniu np. w fabryce, biurze, sklepie. Warto zastanowić się, czy w pomieszczeniu kotłowni umieścić czujnik gazu? W jakich miejscach umieścić klawiatury do obsługi systemu, aby pracownicy mieli do nich swobodny dostęp? Gdzie najlepiej sprawdzą się alarmy bezprzewodowe? Może witryny sklepowe warto zabezpieczyć czujnikami stłuczeniowymi lub barierami podczerwieni? Czy istnieje potrzeba monitorowania temperatury w chłodni?

Nasi przedstawiciele w kompetentny sposób przedstawią zalety i ograniczenia poszczególnych urządzeń oraz wynikające z nich różnice cenowe, co pozwoli Państwu dokonać świadomego wyboru najkorzystniejszej opcji.
Osobom, które dokładnie znają swoje potrzeby polecamy odwiedzenie naszego sklepu internetowego, gdzie w szybki sposób można skonfigurować i kupić alarmy bezprzewodowe oraz systemy przewodowe. Do wyboru jest cała gama różnorodnych czujników.

Po włączeniu systemu do sieci monitoringu zyskują Państwo pewność reakcji załogi Juwentus w sytuacji wymagającej natychmiastowej interwencji (np. sygnał alarmowy o włamaniu lub napadzie, alarm z detektora gazu  lub z czujnika zalania).

Wszystkie systemy alarmowe wykonujemy wyłącznie w oparciu o sprzęt wysokiej jakości, od sprawdzonych i renomowanych producentów tak, aby alarmy spełniały wszystkie wymagania odnośnie klas bezpieczeństwa, certyfikatów i obowiązujących norm. Wieloletnie doświadczenie i krótkie terminy realizacji są jednym z naszych atutów. Instalujemy kilkaset SSWiN każdego miesiąca.

Dzięki zastosowaniu unikalnych nadajników i ich odpowiedniemu zaprogramowaniu jesteśmy w stanie odbierać i monitorować wszystkie sygnały emitowane przez centrale alarmowe. Stwarza to ogromne możliwości i niezwykle podnosi jakość monitoringu i skuteczność ochrony.

Nasi klienci po zalogowaniu do Juwentus CRM mogą w każdej chwili i z każdego miejsca sprawdzić bieżący stan systemu alarmowego zainstalowanego w firmie (uzbrojenie, rozbrojenie, alarmy) oraz przeglądać historię zdarzeń z ostatniego miesiąca (np. dokładną godzinę uzbrojenia systemu w wybranym dniu, historię alarmów z poszczególnych podsystemów).

Kolejnym istotnym elementem jest montaż alarmów. Decydując się na założenie systemu alarmowego warto mieć pewność, że zainstalują go osoby  z odpowiednim doświadczeniem i uprawnieniami. Większość agencji korzysta z podwykonawców, my zatrudniamy etatowych instalatorów i posiadamy własny dział serwisowy. Pozwala to na pełną kontrolę nad jakością instalacji alarmów i gwarantuje jej jednolity standard w całym kraju.

Nasi instalatorzy mają odpowiednie doświadczenie, są systematycznie szkoleni i montują wszystkie systemy według ściśle określonych standardów. Ma to praktyczne znaczenie dla naszych Klientów. Przy konieczności wykonania konserwacji, naprawy bądź rozbudowy systemu nawet po kilku latach nie będzie problemu z rozpoznaniem konfiguracji, sposobu przyłączeń poszczególnych urządzeń czy metody zaprogramowania centrali alarmowej. Dodatkowo, poza godzinami pracy, przez całą dobę dostępni są serwisanci dyżurni. Ten, kto ma za sobą nieprzespaną noc z powodu usterki alarmu, która powodowała jego włączanie co kilka minut lub kto przez kilka dni nie mógł korzystać z zepsutego systemu – ten doceni serwis z prawdziwego zdarzenia!

Rzetelna instalacja alarmów ma ogromne znaczenie dla ich prawidłowego funkcjonowania. Niekontrolowani instalatorzy, w celu uzyskania wyższej marży bądź zachęcenia klienta niższą ceną, montują urządzenia w sposób niezgodny z obowiązującymi normami, np. podpinając po kilka czujników do jednej linii. Redukuje to koszty materiałów i robocizny i jest niezauważalne dla klienta, ale zdecydowanie obniża klasę bezpieczeństwa systemu. Dlatego pamiętajmy, by zawsze pytać instalatorów naszego systemu alarmowego o producenta, certyfikaty sprzętu oraz o sposób instalacji i późniejszy serwis – to połowa sukcesu, by nasze biuro czy firma były odpowiednio chronione i bezpieczne.