Stacjonarna ochrona obiektów

Przed wyborem agencji ochrony warto najpierw porównać kilka ofert i sprawdzić co obejmuje zaproponowana stawka godzinowa, ponieważ wiele firm oferuje po prostu zwykłych nocnych stróżów, bez żadnego realnego wsparcia ani skutecznego systemu kontroli. Ochrona jest wtedy iluzoryczna, gdyż nie ma żadnej pewności, czy dyżurni ochroniarze śpią, czy czuwają oraz czy poradzą sobie sami na wypadek realnego zagrożenia.

Nasi agenci ochrony stacjonarnej są zawsze wyposażeni w elektroniczny system nadzoru w czasie rzeczywistym (ActiveGuard), który przez całą dobę monitorują operatorzy dyżurni, aby w sytuacji braku aktywności lub wezwania pomocy wysłać do obiektu wsparcie w postaci załogi interwencyjnej.
Działamy transparentnie - jako jedyna firma ochrony w Polsce umożliwiamy naszym klientom weryfikowanie czynności agentów ochrony na swoich obiektach w systemie dostępu on-line.

Na początku klient wskazuje trasy, którymi mają chodzić agenci podczas obchodów oraz miejsca, które wymagają szczególnej kontroli. My z kolei podpowiadamy, jakie dostrzegamy potencjalne zagrożenia i słabe punkty w danym obiekcie oraz na co zwrócić uwagę, aby dobrze zabezpieczyć mienie przed włamaniem. W ten sposób wspólnie ustalamy częstotliwość i trasy obchodów.

Następnie rozmieszczamy na przebiegu tych tras specjalne elektroniczne punkty kontrolne i nadajemy im odpowiednie nazwy (np. brama,  ogrodzenie). Agentów wyposażamy w czytniki Active Guard, które w momencie zbliżenia do taga komunikują się online z naszym systemem monitoringu i wysyłają informację odczytu do operatora. Każdy punkt ma przypisany czas, w którym agent musi zarejestrować przy nim swoją obecność.

Od tej chwili nasz operator 24h/dobę na bieżąco lokalizuje agentów na podstawie odczytu tagów. Oprogramowanie systemu Active Guard automatycznie alarmuje nas, jeśli którykolwiek agent nie pojawi się w wyznaczonym miejscu w zaprogramowanym czasie. Operator weryfikuje każdy alarm - może skontaktować się z agentami przez wbudowany telefon GSM i odebrać informacje, wydać im nowe polecenia lub przejść w stan nasłuchu, aby ocenić sytuację np. po wciśnięciu przez agenta przycisku napadowego. Jeżeli zagrożenie okaże się rzeczywiste, operator natychmiast wyśle na pomoc naszą najbliższą załogę interwencyjną. Oczywiście nasi agenci  mogą również sami wezwać wsparcie załogi lub zgłosić potrzebę rozmowy z operatorem.
 
alt          alt
Dodatkowo monitorujemy czynności załóg interwencyjnych i koordynatorów ochrony, którzy posiadają ruchome, indywidualne punkty odczytu. Za każdym razem wchodząc i wychodząc z terenu chronionego obiektu są zobowiązani zarejestrować się. W ten sposób mamy pełny obraz przebiegu ochrony i obsługi obiektu.

Co najważniejsze, udostępnimy te wszystkie informacje klientom, którzy mogą weryfikować naszą pracę. Po zalogowaniu się na platformę Juwentus24online.pl klienci widzą to samo, co nasz operator. Mogą w każdej chwili sprawdzić m.in. czy wszystkie obchody w ciągu danego dnia, tygodnia czy miesiąca były wykonane punktualnie, jakie sygnały z systemu alarmowego  zainstalowanego np. w magazynie zostały wysłane do naszego centrum monitorowania i o której godzinie. W ten sposób, wiedząc, o której załoga interwencyjna dotarła na miejsce, łatwo zweryfikować nasz całkowity czas reakcji. Ponadto klienci mają wgląd do pozostałych informacji, jak płatności, wymiar pracy ochrony, dane koordynatorów itp.