Pomoc techniczna

Wszelkie problemy prosimy zgłaszać u operatorów serwisu, od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 – 17:00
 
tel. 224 227 300
(Centrala kolejkuje połączenia oczekujące, dlatego zamiast sygnału "zajęte" mogą Państwo słyszeć sygnał jak przy zwykłym nawiązywaniu połaczenia. Gdy przewidywany czas oczekiwania jest dłuższy niż 7 minut centrala automatycznie kończy połączenie. Najlepiej dzwonić w godz. 11:00-14:00. Po godzinach pracy proszę dzwonić na numer wskazany w zakładce "Odwoływanie alarmów")

e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
(Proszę podać swój numer telefonu, operator oddzwoni do Państwa najszybciej jak to będzie możliwe)

UWAGA: Zgłoszenia serwisów pogwarancyjnych przyjmujemy wyłacznie od osób upoważnionych, które mogą akceptować warunki płatności. Podczas wykonywania serwisu na miejscu musi przebywać właściciel lokalu lub osoba upoważniona do odbioru prac. Wzór upoważnienia znajduje się poniżej. Podpisany dokument proszę wysłać na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub zostawić na miejscu dla naszego technika. Bez upoważnienia serwisant nie będzie mógł rozpocząć pracy. 



Pobierz wzór upoważnienia
Pobierz wzór upoważnienia